?

Det som en gång betydde något i ditt liv, finns inte längre kvar. Det man växt upp med, förvandlas som en dum lerfigur till något sämre. Men vad är det egentligen som tappar sitt värde, då våra sinnen utvecklas? Utvecklas dem åt rätt håll? Det du höll i din hand för över tio år sedan, gör dig inte glad, får dig inte att grimasera eller tänka tillbaka. En lång och mödosam kamp för att uppnå något stort, kan vem som helst göra på en dag. Vem som helst.

Ett leende kan ingen stjäla, men vem var du egentligen när du log? Ditt sanna jag, eller en stor besvikelse för dig själv och andra runtomkring dig?  Var du perfekt, som alla andra, eller en suddig bild av mitt förflutna som jag än idag längtar tillbaka till?

Fem, snart sex ljuvliga frågetecken som alla är djupa och behöver besvaras, men när?

Kommentarer
Postat av: Tanya

Hmm sant... Bra skrivet :)

2008-07-22 @ 05:22:26
Postat av: Johanna(screaming@bdb)

hihih, dina texter och ord e så bra :'D <3

2008-07-22 @ 06:48:16
Postat av: Lammet

Tanya : Tack skall du ha! :)



Johanna : Aw, tack så mycket du också ;)

2008-07-22 @ 21:25:41
Postat av: Emelie

Du skriver så bra texter, dina ord ...

2008-07-23 @ 14:01:44
Postat av: Isabell

Hej poeten :)

Ville bara meddela att min mobil har tagit sig ett dopp i havet..den torkar och försöker bli frisk. Men ja. I fall du undrar ^^

2008-07-24 @ 18:01:55
Postat av: Danne

Tip of the day to Lammet



Dom riktiga frågorna handlar inte om det förflutna utan om nutiden.

Är du den som du tror att du är eller bara en person du skapat för att andra ska gilla dig?

Är du verkligen lycklig på djupet eller lurar du alla andra och dig själv att du är det?

Självinsikt är en gåva som få belönas med.



Men istället för att använda all tid på att filofisera så kan man starta en bra låt och bara låta öronen njuta. :)



More tips will come so dont change the channel :D

2008-07-24 @ 20:01:12
Postat av: Lammet

Emelie - tack så mycket, ännu en gång :D



Isabell - Då blev plötsligt allt logiskt ;D Hoppas den torkar fint! Tack för kommentaren.



Danne - Haha, what the fuck liksom?! xD

Jag är en plattfisk och fullkomligt älskar botten. Dessutom säger Boz "Det är botten på botten", and we all love Boz, don't we?

2008-07-25 @ 13:17:57
Postat av: Isabell

Du har väl inte försökt nå mig? ^^

2008-07-26 @ 18:06:36
Postat av: Lammet

Isabell - Nej, eftersom jag vet att din mobil är helt dead and broken :)

2008-07-26 @ 23:01:21
Postat av: emelie

tänkte bara visa att jag är inne och läser.

du skriver jävligt bra och använder en massa konstiga ord! :) hih.

hoppas vi ses snart igen. det va nog snart ett år sedan! men ha det bra så ses vi snart! kram: din bästa kusin xD

2008-08-04 @ 01:50:22
Postat av: Lammet

Hejsan, kusin Emelie! : )



Ja, man måste ju ibland skriva en massa konstiga ord för att få det hela en aning intressant, eller hur?



Ja, det var ju ett bra tag sedan nu. Ni får ta och komma upp till Laxsjö innan sommaren når sitt slut. Vem skall annars sitta ute på den nybyggda altanen? :)

2008-08-10 @ 03:36:20
Postat av: thess

duktig är du iallafall på att skriva, keep it that way. (y)

2008-08-13 @ 15:42:50
URL: http://thesshanning.blogg.se/
Postat av: Lammet

Tack skall du ha, Thess!



Jag avundas din design dock. Min börjar kännas så trist.

2008-08-13 @ 19:55:09
Postat av: syster

SKRIV OM GIKO! Jag behöver höra några ord om den lilla grisen snart. Och du kan skriva om honom som bara du kan. Släpp lös dina känslor! Snälla =)

2008-08-28 @ 12:10:58
URL: http://goblinn.blogg.se/
Postat av: DenyMe

Men vad exakt finns det att säga om honom då? Visst, att vi älskade honom utöver allting annat och att han var en mycket speciell krabat. Men sedan då?

2008-08-29 @ 07:58:01
Postat av: ironheadone

din blogg har hamnat hos mina favoriter :)

2008-08-31 @ 11:26:12
Postat av: DenyMe

Hej Ironheadone!



Tack för att du tog dig tid att läsa och över huvud taget kommentera! Skall försöka uppdatera snart dessutom. :)



Förresten, hur gick det med WD My Book problemet? Om du har problem så är det bara att höra av sig :D

2008-08-31 @ 14:34:36
Postat av: Mal'n

Jag fattar inte fullt, men jag gillar't och det känns som om jag relaterar?

ETT frågetecken.

2010-10-15 @ 03:46:00
URL: http://jaderbergh.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback